reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Dubeň

Martin Dubeň

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pochádzam z malej dediny Radoľa kúsok od Žiliny. Mám 20 rokov. Som cyklista jazdiaci za Duklu Trenčin. Som aktívny človek, ktorý rád cestuje a skúša nové veci, takže môj blog bude zameraný tak všeobecnejšie na spoznávanie, zážitky a skúsenosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Kutná Hora, Praha a České Švajčiarsko

Martin Dubeň

Kutná Hora, Praha a České Švajčiarsko

Kutná Hora ma nádhernú katedrálu, Praha je proste Praha, a České Švajčiarsko ma veľmi pozitívne prekvapilo.

  • 2. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 491x
  • 1
Malá Fatra

Martin Dubeň

Malá Fatra

Náročná, ale krásna turistika v skvelom počasí po hrebeni Malej Fatry. Odporúčil by som to rozdeliť na dva dni.

  • 26. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 480x
  • 0
Malá Fatra

Martin Dubeň

Malá Fatra

Pekná turistika pre jemne zdatnejších turistov po dvoch hlavných hrebeňov Malej Fatry. Určite odporúčam.

  • 20. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 325x
  • 1
Ľahká turistika kúsok nad Žilinou

Martin Dubeň

Ľahká turistika kúsok nad Žilinou

Pekná a jednoduchá túra, vhodná aj pre rodiny s malými deťmi. Priblížíme si oblasť menej turisticky známu.

  • 15. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 319x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu